Bruk portrettvisning
for best opplevelse

Mannskapsmessa

Festlokale

foajé & bar

Foajéen på Mannskapsmessa

I foajéen møtes man av en praktisk barløsning med vask, kjøleskap og det man trenger av barutstyr

Spisesal

Spisesalen pyntet til bryllup

Her kan du dekke med runde åttemannsbord eller langbord. Vi er godkjent for 160 gjester, og da har man fortsatt plass til buffet og gavebord.

salong

Salongen på Mannskapsmessa

I første etasje har vi en romslig salong med sitteplass til de fleste gjestene. Et perfekt mingleareal før og etter en god middag.

utleiebetingelser

Mannskapsmessa
På Mannskapsmessa KAN du komme til dekket bord og la oss gjøre hele jobben, eller du kan velge og gjøre en del selv, som dekking, pynting og ta med egen drikke.

Leie:Pris og dato finner du i kalenderen nederst på siden. Man overtar lokalene fra kl 10.00 og overleverer dem kl 07.00 påfølgende dag.

Ferdig dekket:Til bryllup, konfirmasjon og arrangementer der man vil få dårlig tid til å dekke selv anbefaler vi å bestille dette av oss. Vi setter opp bord/stoler og dekker lokalet klart etter en plan vi setter opp sammen med leietaker. Vi setter også frem enkel medbrakt pynt som blomster og bordkort. Pynt og medbrakt drikke kan leveres dagen før selskapet. Pris inkluderer leie av duker: 1-60 gjester: 3000,- 60-120 gjester: 5000,- 120-180 gjester: 6500,-

Mat:Må bestilles av Mannskapsmessa, men du kan ha med deg egne kaker. Du finner priser og meny her:
Catering

Prisene inkluderer kokk tilstede som legger mat på tallerken eller ordner buffet. Servitører er ikke inkludert.

Drikke:Man kan ha med egen drikke, skal det serveres alkohol må det søkes "bevilling for en enkelt bestemt anledning", søknad finner du her:
Søknad om bevilling

Drikke kan selvsagt også bestilles av oss, ta kontakt for pris.

Servering:Ved buffetservering kan man ha egne servitører, ønsker man tallerkenservering må man leie servitører av Mannskapsmessa.
- Servitører til konfirmasjon, dåp, minnestund: 200,- pr kuvert
- Servitører til jubileum, firmafest, julebord: 250,- pr kuvert
- Servitører til bryllup: 300,- pr kuvert

Pynt, utstyr og underholdning:Vi har eller kan skaffe det meste du trenger for å få den perfekte stemningen til ditt arrangement. Her finner du en liste med oversikt over hva som finnes på lokalet og hva som kan leies via våre samarbeidspartnere:
Utstyrsliste

Kommandantboligen

Kommandantbolig flyfoto

salong & lounge

Spisesalen på Kommandantboligen

Lokalene er veldig fleksible og innrettes etter behov og ønske. F.eks. med separat lounge i kjelleren og med matservering i spisesalen. Eller bespisning i storteltet og lounge og dansegulv inne i salen. Ditt valg.

Spisesal

Selskap på Kommandantboligen

Spisesalen kan servere opptil 70 spisegjester på langbord eller gruppebord. Den kan lett ominnredes til andre formål som møter eller konferanser (godt A/V-utstyr).

uteområder

Kommandantboligen ankomst

Kommandantboligen har fantastiske hager med utsikt til havna i øst og vest og inn til kvadraturen. Om sommeren kommer det opp et stort hagetelt som åpner opp for store arrangementer.

utleiebetingelser

Kommandantboligen
På Kommandantboligen kommer du til dekket bord. Vi tar oss av hele jobben.

Leie:
Pris og ledig dato for leie av salen med hagen finner du i kalenderen:
Selskapslokaler (mannskapsmessa.no)

Vi har også mindre rom som kan leies til små selskap, møter eller konferanser. Ta kontakt for pris.

Ferdig dekket:

Vi setter opp bord og stoler og gjør lokalet klart etter en plan vi setter opp sammen med leietaker. Vi pynter med blomster på bordene og setter også frem enkel medbrakt pynt som blomster og bordkort. Servitører tar seg av all servering og opprydning.
Pris: 200,- per gjest, minimum 10 gjester.

Mat:
Menyer og priser finner du her:
Catering (mannskapsmessa.no)

Prisene inkluderer kokk tilstede som legger mat på tallerken eller ordner buffet. Servitører er ikke inkludert.

Drikke:
Vi har alle rettigheter, drikke må derfor kjøpes på stedet.

Pynt, utstyr og underholdning:
Vi har eller kan skaffe det meste du trenger for å få den perfekte stemningen til ditt arrangement. Her finner du en liste med oversikt over hva som finnes på lokalet og hva som kan leies via våre samarbeidspartnere: Utstyrsliste

sjekk dato
Kontakt oss
Pil til toppen
Til toppen
Finn frem